YORUM YAZ  YENİ KONU 
Toplam Yorum: 262
220723 kez görüntülendi

City Car Driving Araba Yaması Yükleme [Resimli Anlatım]

Yazar Konu Sahibi: semih7106     Konuyu Yazdır  Arkadaşına Gönder  Konuyu Takip Et
Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi

__rotator_param_f

semih7106
*******
ADMINISTRATOR Administrator
avatar
Durum: Çevrimdışı Konu Sayısı: 283
Yorum Sayısı: 1,139
Üyelik Tarihi: 12.02.2011 Rep Puanı: 3269
Ettiği Teşekkür: 397
Aldığı Teşekkür: 137194




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #8
Konu Tarihi: 18.04.2012 19:04
(Bu konu en son: 18.04.2012 Tarihinde, Saat: 19:14 düzenlenmiştir. Düzenleyen: semih7106.)
(15.04.2012 17:29)bekodino Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Yaaa bende player_cars diye bi dosya yokkkk lütfen yardım

(18.04.2012 18:02)760Li Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  aynen player cars yok bendede Uzgun

data/config klasörüne baktınızmı ?
oyunun yeni sürümse mutlaka vardır..
semih7106 Nickli Kullanıcının İmzası:
760Li
**
rank avatar
Durum: Çevrimdışı Konu Sayısı: 8
Yorum Sayısı: 175
Üyelik Tarihi: 29.03.2012 Rep Puanı: 10
Ettiği Teşekkür: 181
Aldığı Teşekkür: 1097




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #9
Konu Tarihi: 18.04.2012 19:07
evet abi data config içinde resimdeki tüm dosyalar var birtek players_cars yok
semih7106
*******
ADMINISTRATOR Administrator
avatar
Durum: Çevrimdışı Konu Sayısı: 283
Yorum Sayısı: 1,139
Üyelik Tarihi: 12.02.2011 Rep Puanı: 3269
Ettiği Teşekkür: 397
Aldığı Teşekkür: 137194




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #10
Konu Tarihi: 18.04.2012 19:20
(18.04.2012 19:07)760Li Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  evet abi data config içinde resimdeki tüm dosyalar var birtek players_cars yok


Yeni konudan indirdiysen öyle sorun olmaması lazım bendeki de aynı oyun
ve crack, sil baştan yükle..
Scania05
***
rank
avatar
Durum: Çevrimdışı Konu Sayısı: 49
Yorum Sayısı: 265
Üyelik Tarihi: 03.06.2010 Rep Puanı: 34
Ettiği Teşekkür: 300
Aldığı Teşekkür: 1731




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #11
Konu Tarihi: 19.04.2012 14:27
(Bu konu en son: 22.04.2012 Tarihinde, Saat: 10:16 düzenlenmiştir. Düzenleyen: Scania05.)
Abi bende player_cars falan var yapıyorum ama araç oyunda görünmüyo. Uzgun Abi bi ilgillen yaa.
 Teşekkür Edenler: sansi
.PoLaT.
YASAKLANDI Cezalı Üye
avatar
Durum: İzinli Konu Sayısı: 23
Yorum Sayısı: 357
Üyelik Tarihi: 15.04.2012
Ettiği Teşekkür: 57
Aldığı Teşekkür: 468




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #12
Konu Tarihi: 22.04.2012 02:27
Çok Teşekkür Ederim. Emeğinize Sağlık.
Mardinli_47
YASAKLANDI Cezalı Üye
avatar
Durum: Çevrimdışı Konu Sayısı: 24
Yorum Sayısı: 186
Üyelik Tarihi: 16.08.2011
Ettiği Teşekkür: 420
Aldığı Teşekkür: 333




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #13
Konu Tarihi: 23.04.2012 14:07
Kardeşim herşey eyv en son not defterine cıkınca kaydet diyorum farklı kaydet yeri geliyor kaydet diyorum erişim engellendi diyor ??
semih7106
*******
ADMINISTRATOR Administrator
avatar
Durum: Çevrimdışı Konu Sayısı: 283
Yorum Sayısı: 1,139
Üyelik Tarihi: 12.02.2011 Rep Puanı: 3269
Ettiği Teşekkür: 397
Aldığı Teşekkür: 137194




Kişisel Bilgileri: v
Yorum: #14
Konu Tarihi: 23.04.2012 14:15
(Bu konu en son: 23.04.2012 Tarihinde, Saat: 14:30 düzenlenmiştir. Düzenleyen: semih7106.)
(23.04.2012 14:07)mardinhcd Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Kardeşim herşey eyv en son not defterine cıkınca kaydet diyorum farklı kaydet yeri geliyor kaydet diyorum erişim engellendi diyor ??

Windows da erişim izinleriniz mi kısıtlı yada oyun açıkken mi yapıyorsunuz
bu işlemi böyle bir sorun oyunla alakalı değil..
semih7106 Nickli Kullanıcının İmzası:


YORUM YAZ 


Konu Bağlantı Paylaşım Araçları
City Car Driving Araba Yaması Yükleme [Resimli Anlatım] Konusunun Linki Direkt Link
City Car Driving Araba Yaması Yükleme [Resimli Anlatım] Konusunun HTML Kodu HTML Link
City Car Driving Araba Yaması Yükleme [Resimli Anlatım] Konusu BBCode Linki BBCode Link

Konu ile Alakalı Anahtar Kelimeler

City Car Driving Araba Yaması Yükleme [Resimli Anlatım] indir, City Car Driving Araba Yaması Yükleme [Resimli Anlatım] Videosu, City Car Driving Araba Yaması Yükleme [Resimli Anlatım] online izle, City Car Driving Araba Yaması Yükleme [Resimli Anlatım] Bedava indir, City Car Driving Araba Yaması Yükleme [Resimli Anlatım] Yükle, City Car Driving Araba Yaması Yükleme [Resimli Anlatım] Hakkında, City Car Driving Araba Yaması Yükleme [Resimli Anlatım] nedir, City Car Driving Araba Yaması Yükleme [Resimli Anlatım] Free indir, City Car Driving Araba Yaması Yükleme [Resimli Anlatım] oyunu, City Car Driving Araba Yaması Yükleme [Resimli Anlatım] download



  Kamyoncuyuz.Biz | İletişim | Yukarı Git | İçeriğe Git | Arşiv | RSS Beslemesi

Türkçe Çeviri: MyBBGrup
Forum Yazılımı: MyBB, © 2002-2014MyBB Group.

theme by Sağlam Kafa | edited by semih7106